:: Kardvirág ::

Mindenféle érdekességek az én szemszögemből.

:: Kommentárok ::

  • tothmarcsi: @nyiflet: Valóban, csak addig érdemes élni, amíg az ember nem lesz kiszolgáltatott, és nem fájdalmas minden mozdulat. Akkor már megette a fene. (2009.08.22. 17:25) A váróban
  • snuffi: Irigylem a jó egészségét 86 évesen! Habár nem biztos, hogy én meg szeretném élni, hogy reszkető kezű, öreg és fájdalmasan járó nagymama legyek. De van, akit irigylek. (2009.08.22. 15:56) A váróban
  • snuffi: Na beállítottam magamnak képet ide, kurvára nem volt egyszerű menet! Majd megmutatom ha otthon leszünk! (2009.06.15. 16:51) kérdőív
  • snuffi: Szia! Ezen a 'hogy vagy'-dolgon nagyot röhögtem, valahogy úgy vagyok én is. Üres CD-t sem vettél a Heti Heteseknek? Igaz, hogy az nem műsoros, de ki nem szarja le :) Anna (2009.06.15. 16:45) kérdőív
  • tothmarcsi: Mostmár tudok írni kommentet, eddig nem ment. Anna (2009.01.05. 18:54) balkezesség
  • Anna: Írj a kozmetikában töltött időről is! (2008.12.12. 12:28) Misi és az állatorvos
  • marcsi: Igen, emlékszem, a régi szép idők, újra átélném, ha lehetne...amikor kislányka voltáll, az volt a csoda maga (2008.12.03. 15:17) kérdőív
  • Anna: Ja, a muffinember az valami amerikai gyerekmondókában van, de fogalmam sincs, hogy ki az... (2008.12.03. 12:02) kérdőív
  • Anna: Ez jó volt, nagyon tetszett! Jó volt olvasni :) Emlékszel, amikor mindig felültem álmomban, míg te olvastál éjjel? (2008.12.03. 12:01) kérdőív
  • Anna: Én évek óta rosszul vagyok a karácsony szó hallatán. Mindenkinek megvettem már az összes olyan ajándékot, aminek csak lehet örülni, több pénzem nincs, kedvem meg egyenesen negatívban. Mindig elhatározom, hogy idén senki nem kap semmit és nekem se adjanak semmit, dehát ezzel nem lehet elintézni. (2008.11.21. 14:03) ünnepek
  • Anna: Nahát, pedig én mindig nagy főzelékrajongó vagyok. Csak amióta egyetemista vagyok, nem a gimis menzán élek, és ezért nem jutok főzelékhez, ezért otthon pótolom be. (2008.11.15. 23:44) főzi
  • marcsi: Köszönöm! (2008.11.10. 22:12) szoc.munka napja
  • Anna: Gratulálunk! (2008.11.10. 17:03) szoc.munka napja
  • marcsi: Igen, ritkán írok bele, mert semmitmondó dolgokat nem akarok, és érdekesebb dolog nem óránként történik az emberrel, legalábbis velem nem. Majd igyekszem... (2008.11.06. 14:26) sztori 3
  • Anna: De olvassuk, csak csendben és ritkán, mert ritkán is írsz bele. (2008.11.06. 14:16) Sztori
  • Utolsó 20

A váróban

2009.08.22. 14:07 | tothmarcsi | 2 komment

Minap Viktoromat kísértem el a fogászatra. Ilyenkor a váróban,- vannak olyan emberek, akik az egész életüket elmesélik, pár perc alatt.

Most is így történt, egyszercsak egy nagyon elegáns, csinos, kellemes hölgy libbent be a váróba. Hóna alatt egy megtermett párna. Rögtön azzal kezdte, hogy ezt a feneke alá hozta, mert ha sokat kell várnia, akkor csak a párnával a feneke alatt bírja ki.

Le is tette a párnát, kényelmesen helyet foglalt. Pár pillanat sem kellett, elkezdte mesélni az élete történetét, többek között megtudtam azt is, hogy 86 éves. Minden túlzás nélkül 20 évet letagadhatott volna, mert nagyon szép, síma volt az arca, a mozgása is fiatalos, könnyed. Öltözködése modern, egy szép nyáriruha volt rajta.

Nagy boldogságban telt az élete, - mesélte, csak három évvel ezelőtt, amikor a férje meghalt, nagyon nehezen viselte, az egyik szemére meg is vakult, egy évig nem látott vele.

Mindezek után levette a napszemüvegét, amit addig az orrán viselt, és szomorúan azt mondta, csak az a baj, hogy a szeme alatt kezdődnek a ráncok.

 

Istenem, ha 86 évesen- ha addig élnék - ez lenne az egyetlen problémám, én lennék a legboldogabb ember a földön!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kardvirag.blog.hu/api/trackback/id/tr541330723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snuffi · http://mentolosmacska.sfblogs.net 2009.08.22. 15:56:57

Irigylem a jó egészségét 86 évesen! Habár nem biztos, hogy én meg szeretném élni, hogy reszkető kezű, öreg és fájdalmasan járó nagymama legyek. De van, akit irigylek.

tothmarcsi 2009.08.22. 17:25:29

@nyiflet: Valóban, csak addig érdemes élni, amíg az ember nem lesz kiszolgáltatott, és nem fájdalmas minden mozdulat.
Akkor már megette a fene.
süti beállítások módosítása